Обмін і повернення товару належної якості

Відповідно до ст. 9 Закону споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритам, фасону, кольору, розміру або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості впродовж чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережений його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір і отримати назад гроші в розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
Повернути товар належної якості і забрати гроші можна, якщо дотримані всі перераховані вище умови і аналогічного товару, необхідного покупцеві, немає в продажу.
При поверненні товару через «не сподобався» - ми маємо право утриматися в розмірі 30% від вартості покупки або просто відмовити Вам в обміні або поверненні товару.

Продавці можуть цілком законно відмовитися, якщо:
⦁ з моменту покупки минуло понад 14 днів;
⦁ помітні сліди шкарпетки, потертості, дефекти;
⦁ є ознаки спроби ремонту або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
⦁ комплектація товару при поверненні неповна (загублені будь-які елементи);
⦁ відсутній товарний або касовий чек, що підтверджує факт покупки.
Технічно складний товар ( в нашому магазині це сканери та бортові комп"ютери) підлягає поверненню або обміну лише за наявності істотної нестачі (згідно з Переліком непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну на аналогічний товар інших розміру, форми, габариту, фасону, забарвлення або комплектації.

Рішення про повернення або заміну технічно складного товару приймається Продавцем за результатами обов'язкової перевірки якості в сервісному центрі протягом 30 робочих днів. У разі, якщо товар яким-небудь способом був пошкоджений покупцем, він оплачує послуги сервісного центру і доставку.
Закон «Про захист прав споживачів» дає право продавцю відмовити у поверненні автосканера або бортового комп"ютера належної якості як технічно складного товару.
Якщо продукція реалізується поза торговими або офісними приміщеннями (тобто - якраз в інтернеті) продавець повинен, відповідно до статті 12 «Закону про захист прав споживачів», повернути сплачені гроші без затримки не пізніше 30 днів з моменту повідомлення споживачем про розірвання договору.


Уточнюйте політику інтернет-магазину у менеджера.
Це правила повернення товару, які встановлюються самим інтернет-магазином. І з ними краще заздалегідь ознайомитися на сайті, щоб обійтися без сюрпризів!