Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт:09.00-18.00

Сб:10.00-15.00

 

0
Мій кошик
Каталог

Bside CCT01 Товщиномір лакофарбових покриттів (Російська версія) товщиномір фарби ЛКП професійний

Артикул 1531
В наявності
4 250 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Характеристики
Стан Новое

Нова пошта — за тарифами служби.

Укр Пошта — за тарифами служби, при 100 % оплаті замовлення на карту банку.

Більше інформації про доставку

  • Готівкою при отриманні.
  • За реквізитами ПриваБанк, Monobank
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк, Monobank
  • Онлайн - оплата WayForPay

Товщиномір лакофарбових покриттів Bside CCT01 призначений для неруйнівного вимірювання товщини покриттів виробів з чорних металів (за принципом магнітної індукції) або кольорових металів (за принципом вихрових струмів).

Особливості товщиноміра лакофарбового покриття Bside CCT01:

  1. Вимірює товщину покриття на чорних і кольорових металах
  2. Універсальний датчик: вимірювання методом магнітної індукції або методом вихрових струмів
  3. Режим швидкого і повільного виміру
  4. Режим одиночних вимірювань або безперервних
  5. Автоматичний або ручний вибір принципу вимірювання (за чорним або кольоровим металам)
  6. Визначення максимального, мінімального, середнього свідчення
  7. Автоматичне збереження до 320 показань (зберігаються за 80 в групу)
  8. Інтерфейс USB для підключення до ПК
  9. ЗА для збереження свідчень
  10. Установка нуля, калібрування по 1 або 2 еталонам
  11. ЖК-дисплей з підсвічуванням, функціональне меню налаштування російською мовою
  12. Індикація низького заряду батареї
  13. Автоматичне вимкнення з можливістю блокування

Товщиномір Bside CCT01 необхідний прилад для тих, хто працює у різних сегментах автомобільного бізнесу. Сума, витрачена на придбання товщиноміра, часто окупається вже після першого використання. Товщиномір відноситься до категорії приладів неруйнівного контролю і розповість всю правду про пропонованої до купівлі машині. Товщиномір повинен бути в арсеналі:

  • автосалонів і продавців старих автомобілів — для визначення дійсного стану купується для перепродажу техніки;
  • автосервісів і СТО — для контролю якості кузовного ремонту та фарбувальних робіт;
  • автомайстерень, що займаються гарантійним обслуговуванням автомобілів, щоб убезпечити себе від несумлінних клієнтів;
  • підприємств, що спеціалізуються на експертній оцінці машин, у т. ч. страхових компаній — для максимально точного визначення вартості автомобілів.

Переваги товщиноміра лакофарбових покриттів «BSIDE CCT01»:

  • Три методи вимірювань: автоматичний (прилад сам визначає тип металу), магнітний і вихровий режим вимірювання. Дозволяє вимірювати товщину покриттів не тільки на магнітних основи, але і на кузовах з кольорових металів. Завдяки вдосконаленій технології вимірювань «BSIDE CCT01» здатний перевіряти товщину ЛКП, нанесених на немагнітну основу з алюмінію, цинку, міді, інших кольорових металів та їх сплавів.
  • Функція безперервного виміру: дозволяє легко визначати переходи перефарбованих ділянок. В даному режимі на індикаторі висвічується товщина покриття у вимірюваному місці, яка динамічно змінюється при переміщенні датчика. Це дозволяє легко, а головне швидко визначити перефарбовані ділянки та їх межі.
  • Функція сигналізації на РК-дисплеї при товщині ЛКП вище або нижче визначених показників. Для полегшення роботи можна встановити нижню і верхню межу товщини покриття. Якщо прилад виявить, що товщина досліджуваного ЛКП не вкладається в цей діапазон, на дисплеї з'явиться відповідний значок.
  • Автоматичне відключення: продовжується термін життя батарей. Прилад автоматично вимкнутися після 3 хвилин бездіяльності. Енергія батарей не буде витрачатися даремно і вони прослужать довго.
  • Компактні розміри: товщиномір виконаний у форм-факторі мобільного телефону, його довжина не перевищує 11 см, а ширина становить близько 5 див. Він легко поміщається в кишеню і його завжди можна мати під рукою.

Як працює товщиномір лакофарбових покриттів BSIDE CCT01:

Принцип дії приладу поєднує в собі два методу вимірювання товщини ЛКП — на основі магнітної індукції і вихрового потоку. Прилад може автоматично визначити матеріал основи (магнітний або немагнітний) і включити відповідний режим вимірювань. Крім того, є можливість вручну вибрати метод вимірювання за допомогою меню. Сила електромагнітного взаємодії датчика з корпусом безпосередньо залежить від товщини шару ЛКП, що розділяє прилад і металеву основу кузова. Даний показник обчислюється і порівнюється із заздалегідь откалиброванной шкалою, що знаходиться в пам'яті пристрою. Результати тесту перетворюються і представляються на РІДКОКРИСТАЛІЧНОМУ індикаторі в цифровому вигляді. Модель BSIDE CCT01 має масу переваг перед дешевими толщиномерами, головне з яких — висока точність вимірювань. Щоб використовувати цю гідність повною мірою, рекомендується проводити калібрування приладу перед вимірами на кожному новому об'єкті.

Процес вимірювань простий і зручний. Щоб зробити вимір, піднесіть датчик приладу впритул до досліджуваному ділянці корпусу та натисніть відповідну кнопку. Пролунає звуковий сигнал, що підтверджує завмер, а на індикаторі з'явиться значення товщини шару ЛКП в місці тестування. Спочатку рекомендується виміряти товщину ЛКП на стійках і даху, оскільки ці елементи корпусу рідше всього пошкоджуються і піддаються перефарбовуванню. Таким чином, отримані тут показники можна використовувати як орієнтир для подальших тестів. Потім бажано провести виміри на всіх деталях кузова з кроком 20-25 см, зменшуючи цей інтервал на підозрілих ділянках, де спостерігаються значні відмінності від середніх значень.

Результати вимірювань відображаються в найпоширеніших одиницях: мікронах, міліметрах і миллидюймах.

Діапазон стабільних вимірів товщиноміра лежить в межах 0-2000 мікрон, що достатньо для виявлення додаткової (не заводський) фарбування автомобіля. Товщина ЛКП на перефарбованою деталі корпусу зазвичай відрізняється від показників оригінального покриття на десятки і сотні мікрон (в більшу сторону). Зробивши виміри, можна побачити цю різницю і зробити відповідні висновки. При цьому прилад здатний з легкістю знаходити ділянки локального ремонту і визначати забарвлення з переходом». Одиницю виміру (мікрони, міліметри або миллидюймы) можна вибрати за допомогою меню.

У режимі безперервного виміру можна помітно прискорити перевірку.

При активованій функції безперервного виміру прилад кілька разів в секунду сканує тестовану поверхню і оперативно оновлює дані на РК-дисплеї. Завдяки цьому можна просто водити сенсором уздовж досліджуваного ділянки, отримуючи актуальну товщину фарби в реальному часі. Це скорочує час дослідження кузова, а також дозволяє легко визначити перефарбовані місця та їх межі.

Як відрізнити машину, яке побувало в ДТП від «битій»?

Більшість угод купівлі-продажу автомобілів припадає на старі машини. Така ситуація характерна для всього світу, і головною причиною є відносна дешевизна вживаної техніки. Особливо часто вживані авто набувають новачки, щоб освоїти навички їзди на автомобілі. Зазвичай старі машини купуються на авторинках, у спеціальних салонах або у приватників. При огляді техніки, її власники дають своєму товару виключно позитивні характеристики, видаючи класичну фразу, — «аварій не було, не бита, не фарбований». Часто після покупки і першого попадання на ремонт в пристойний сервіс, майстер впевнено заявляє, — «машина вже була в серйозному ДТП, і поточна поломка — наслідок давньої аварії». Така ситуація прикра подвійно: по-перше, за автомобіль сплачено, як за «майже новий», а по-друге, незважаючи на це, доводиться вкладати додаткові гроші в ремонт.

З товщиноміром ЛКП Вам не доведеться купувати «кота в мішку»!

На перший погляд, гарантувати себе від подібних ситуацій практично неможливо. Технології застосування автокосметики сягнули захмарних вершин і навіть досвідчений автомайстер не завжди здатний за зовнішнім виглядом машини відновити її «біографію». Однак існує чудовий спосіб з'ясувати, чи брав участь автомобіля в ДТП, шляхом проведення апаратних вимірювання товщини лакофарбового покриття (ЛФП) на його корпусі. Для цього порівняно недавно були розроблені унікальні прилади — товщиноміри. Вони дозволяють точно визначити товщину ЛКП в різних місцях кузова, а значить встановити — чи проводилася рихтування, шпаклювання і наносилися чи шари фарби поверх заводського покриття. Тим самим, можна отримати об'єктивну інформацію про «битість» або «небитости» машини і навіть обчислити конкретні ділянки корпусу, які зазнали пошкоджень.

Три способи калібрування для різних умов і різних об'єктів

Для досягнення максимальної точності результатів вимірювань виробник рекомендує відкалібрувати прилад перед дослідженням кожного нового об'єкта. Доступні три способи калібрування.

Базова калібрування. Прилад відкалібрований за цим методом за замовчуванням з заводу. Ви завжди можете відкалібрувати товщинометр з використанням зразків, що йдуть в комплекті.
Калібрування на нуль. Калібрування проводиться на чистій, без ЛКП поверхні об'єкта.
Калібрування по декількох точках. Спочатку проводитися калібрування на нуль на поверхні досліджуваного об'єкта. Потім проводиться калібрування по декількох точках за допомогою каліброваних пластин з комплекту поставки.

Постійна оперативна пам'ять для зберігання результатів вимірів

Товщиномір BSIDE CCT01 має два види пам'яті для зберігання результатів вимірювань.

Оперативна — призначена для зберігання до 80 поточних результатів вимірів. При переповненні пам'яті найстаріші результати стираються, на їх місце записуються нові. Після вимикання живлення пам'ять обнуляється.
Постійна — в ній можна зберігати результати вимірювань в 4 групах по 80 записів у кожній. Окремо для кожної групи можна встановлювати мінімуми і максимуми вимірів, робити калібрування. При переповненні пам'яті на дисплей виводиться повідомлення «fl», після чого запис в пам'ять припиняється. Після вимикання живлення всі результати зберігаються.
Результати вимірювань легко переписати на жорсткий диск ПК.

Технічні характеристики:

  • діапазон вимірювань товщини ЛКП: 0 ~ 2000μм (Від 0 до 78.769 mil);
  • крок вимірів: 1 мікрон;
  • похибка: ±3%+2 мкм;
  • Перевіряються поверхні:
    • метали, що містять залізо (залізо, сталь);
    • метали, що не містять залізо (алюміній, мідь, цинк, бронза, латунь і ін);
  • Режими роботи: точковий і безперервний;
  • Час відгуку: 1-3 сек
  • Дисплей: ЖК екран 128х128 пікс.;
  • Вбудована пам'ять: 4 групи по 80 вимірів;
  • Інтерфейс підключення до ПК: USB;
  • Методи калібрування:
  • базова;
  • з 4 точок;
  • по нульовій точці;
  • Харчування: дві батарейки типу «ААА» за 1,5 В;
  • Автоматичне відключення: через 3 хвилини;
  • Габарити: 110 мм x 53 мм x 24 мм
  • Вага: 92 грам

Комплект поставки:

  • товщиномір BSIDE CCT01;
  • Набір калібрувальних плівок (5 шт)
  • Залізна пластина (Fe)
  • Алюмінієва пластина (NFe)
  • USB кабель для підключення до ПК;
  • Диск з ПЗ
  • батарейки типу «ААА» (2 шт.);

Примітка: Мікрометр (мкм, μm) одна тисячна частина міліметра. Також використовується назва мікрон (мк, µм). 1 μm = 0,001 мм, 1000 μm = 1 мм

11

5522443366

960

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору